ری برندینگ دیجی کالا


ری برندینگ دیجی کالا

داستان یک لبخند در دیجی‌کالا  

اگر در چند روز اخیر به سایت دیجی کالا برای خرید مراجعه کرده باشید تغییراتی در هویت بصری این مجموعه از جمله لوگو و فایو آیکون سایت (favicon) مشاهده می کنید. 

دیجی کالا هدف خودش رو از ری برندینگ و رونمایی چهره جدید ایجاد تجربه خوشایند خرید و ثبت لبخندی روی چهره همه مخاطبان عنوان کرده و اعلام کرده این تغییرات ادامه خواهد داشت.

خدمات ویژه دیجیکالا با دیجی پلاس 

دیجی پلاس چیست؟

به نقل از دیجیکالا: دیجی‌پلاس اولین سرویس اشتراک اختصاصی دیجی‌کالاست که در حال حاضر به شکل آزمایشی و با ظرفیت محدود ارائه می‌شود. شما با پرداخت حق عضویت دیجی پلاس، به مجموعه‌ای از خدمات منحصربه‌فرد دسترسی پیدا می‌کنید.

تفاوت دیجی پلاس چیست؟

دیجی کالا به کاربران عادی خود خدماتی مانند ارسال رایگان برای خریدهای بالای 200 هزار تومان و همچنین ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز را ارائه می دهد.

خدماتی که در دیجی پلاس ارائه می شود: 

 * ارسال رایگان کالا بدون محدویت قیمت (چهار ارسال رایگان به ازای هر ماه اشتراک)

* بازه ارسال اختصاصی برای مشترکان دیجی‌پلاس

* ارسال فوری پلاس برای کالاهای دارای نشان "ارسال فوری پلاس"

* 30 روز ضمانت باز پس گرفتن کالا 

* خط تماس پشتیبانی ویژه 

* پیشنهادهای شگفت انگیز اختصاصی برای کاربران دیجی پلاس و اطلاع رسانی شگفت انگیزها 30 دقیقه زودتر از کاربران عادی

(روزانه پنج پیشنهاد شگفت‌انگیز منحصربه‌فرد به کاربران دیجی پلاس ارائه می شود. این پیشنهادها برای تمام کاربران دیجی‌کالا نمایش داده می‌شوند، اما فقط اعضای دیجی‌پلاس امکان خرید آنها را دارند.)

* هدیه نقدی (Cashback) روی خرید کالاهای منتخب که دارای نشان دیجی پلاس در سایت دیجیکالا هستند.

(هدیه نقدی به کیف پول کاربر واریز می‌شود و می‌تواند بعد از اتمام فرایند خرید (پس از پایان مهلت 30 روزه بازگشت کالا)، در صورتی که کالا را مرجوع نکرده باشد، از آن استفاده کند.)

برای استفاده از خدمات ویژه دیجی پلاس باید حساب کاربری خود را از حالت عادی به دیجی پلاس ارتقا دهید که هزینه اشتراک ماهیانه با 20% تخفیف 39,900 تومان و هزینه اشتراک 2 ماهه با 50% تخفیف 50,000 تومان است و اشتراک 6 ماهه به زودی اضافه خواهد شد.

شما چه نظری در مورد امکان جدید دیجی کالا دارید؟ 

 

نظر دهید

Captcha
آیا می توانم به شما کمک کنم؟